سبک زندگی

تغییر به وضعیت برتر گام یازدهم اقدام

تغییر به وضعیت برتر گام یازدهم اقدام

پس از آموختن تئوری ده گام قبل در سری مطالب تغییر به وضعیت برتر گام یازدهم اقدام را بازگو می کنیم. این دوره بر اثر آموزش و اقدام درست نتایج حیرت آوری را فراهم خواهد کرد. یکی از بهترین درس ها در هر زمینه مبحث داغ اقدام و عمل کردن است.

بیزکالا در بیزمگ خود قصد دارد تا دیدگاه قشنگ تر ومسیر آسان تری را برای افراد تشنه موفقیت فراهم کند.

بزرگترین شکست در زندگی افراد چیست؟

به نظرم بزرگترین شکست، حسرتیه که برای ترس از شکست، سالها همرامون میمونه.

تمام تمرکز باید معطوف به هدف و مسیرش باشه و اگر خلافش انجام بشه احتمال منحرف شدن از مسیر و از دست دادن فرصتهای خوب هست. اما هیچکدوم از قدمهایی که تا الان در موردشون چیزی یاد گرفتیم بدون اقدام و عمل کمکی نمیکنه.

مشکل ما ایرانیها اینه که ما بیشتر در فک رامون قدم برمیداریم تا اینکه بریم توی دل موقعیتها.

درسته جمله مثبت و انگیزشی تاثیر زیادی داره و ما هم متبحر در این زمینه، اما حرف زدن و شعار دادن تاثیر زیادی در موفق شدن نداره.

مرد عمل باش نه  فقط  مرد حرف زدن:

در واقع اقدام کردن و عملی کردن حرفها و ادعاهاست که ما رو در مسیر موفقیت پیش میبره نه حرف زدنامون و نقل قول کردن آدمهای بزرگ. لطفا همین الان با خودت صادق باش و اگر اقدام و عمل نداری به موفقیت فکر نکن.

تغییر به وضعیت برتر گام یازدهم اقدام

همه چیز در مورد اقدام

شرط اساسی موفقیت اقدام کردنه. توی کتابخونه یا لپتاپ و گوشی و اینستا گرام، هممون مطالبی داریم که از موفقیت میگه و ما هم افتخار میکنیم که همشونو دنبال میکنیم. اما تا حالا این سوال به ذهنتون خطور نکرده که چرا موفق نشدیم؟ یعنی همهی کتابها و مطالبی که دیدیم و شنیدم دروغه؟ نکنه رازی هست که من نمیدونم؟ و سوالایی از این قبیل.

ریز که بشی میبینی هممون خوندیم و دیدیم و شنیدیم اما اینا همش انباشت اطلاعات بوده و چیزی که ما خوب یاد نگرفتیمش اقدام و عمل به همون کتاب ها و آموزش ها بوده. اما چرا این اتفاق نیفتاده؟

یا ترس از شکست نذاشته اقدام کنیم یا تنبلیمون، در غیر اینصورت دو راه کلا بیشتر نداشتیم، یا سختی اقدام کردن رو به جون بخریم یا این که اقدام نکنیم و بعدا حسرتشو بخوریم . واقعا توی عمق قضیه که میری با خودت نمیگی که تا کی من میخوام موفقیت دیگران رو فقط ببینم و با بهانه های مختلف سر خودم رو شیره بمالم که از من گذشته و نمیشه و نمیتونم؟

 نتیجه گیری تغییر به وضعیت برتر گام یازدهم اقدام:

تا کی میخوای همش از موفقیت اونا بگی؟ تا کی میخوای بگی به خودت که رازی هست و هی کتاب پشت کتاب بخونی و کارهای بزرگ انجام ندی؟ فکر نمیکنی بسه؟ بیا یه بار هم که شده یه قدم کوچیک بردار، اشکال نداره به در و دیوار خوردی، به خودت تعهد بده که فقط به همون چیزی که میدونی عمل کنی.

فرق بین آدمهای موفق و ناموفق دقیقا همین عملگرا بودن هست. موفقها در هر زمینهای، عملگرا و اقدامگرن و ایدهها و فرصتهای کوچیک پیش اومده رو با اقدامشون به موفقیتی بزرگ تبدیل میکنن. دیگه منتظر نمیمونن تا لحظه مناسبی برسه و به تایید کسی هم نیاز ندارن، فقط و فقط دست به اقدام میزنن.

3 نظر در “تغییر به وضعیت برتر گام یازدهم اقدام

  1. سورنا گفت:

    مطالبت عالیه

  2. حامد گفت:

    عالی بود آفرین

  3. حمید گفت:

    مطالبتون و سایتتون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *