تناسب اندام و تغذیه

چگونه قارچ گانودرما سلامت انسان را بهبود می بخشد؟

در يک دايره المعارف پزشکي چيني مربوط به سلسله مينگ گانودرما “گياه برتر” ناميده شده است

در اين دايره المعارف گانودرما از نظر رنگ و شکل به شش طبقه گانودرماي سبز، بنفش، قرمز، زرد، سفيد و سياه تقسيم شده است. هر کدام از اين شش طبقه تاثيرات خاص خود را دارندبنا به آنچه در اسناد تاريخی آمده “مصرف هميشگی قارچ گانودرما بدن را سبک وجوان می کند، طول عمر را افزايش می دهد و انسان را جاودانه می سازد،گويی که هيچوقت نخواهد مُرد

تحقیقات جدید:

شايد فکر کنيم متون پزشکی باستان قابل اعتماد نيستند. اماجالب است بدانيد که حتی تحقيقات مدرن هم بسياري از يافته
هاي گذشته درباره گياه گانودرما را اثبات کرده اند. دانشمندان چينی تحقيقات روي ساختار شيميايی و تاثيرات دارويی گانودرما
را از دهه 1950 ميلادي آغاز و با مطالعات بالينی اعتبار يافته هاي خود را تاييد کرند. محققان چينی، ژاپنی، کره اي و ايالات متحده يک انجمن تحقيقات بين المللی گانودرما تشکيل داده وتحقيقات خود در اين حوزه را گسترش دادند.

فواید سلامتی گانودرما:

محققان درباره تاثيرات گانودرما روي سيستم جريان خون، سيستم عصبی، سيستم ايمنی و همچنين تاثيرات ضدسرطانی آن تحقيقات بسياري انجام داده ونشان داده اند که اين گياه می تواند:

گردش جريان خون را بهبود بخشد

اعصاب را آرام کند

سيستم ايمنی را تقويت کند

احتمال بروز سرطان را کاهش دهد

بدن انسان بر پايه اين چهار سيستم عصبی اصلی عمل می کند. اگر يکی از آنها تعادل خود را از دست بدهند فرد بيمار می شود. گياه گانودرما به تنظيم وحفظ تعادل سيستم هاي بدن کمک می کند، ثبات بدن را حفظ کرده و توازن بين شرايط داخلی و خارجی بدن را حفظ می کند. علاوه بر اين، گانودرما در بدن انسان تاثيرات مهمی ديگري هم دارد…

گانودرما ونقش آن در سلامتی انسان

سم زدایی وانرژی دهی به بدن:

عصاره موجود در قهوه قارچ های گانودرما دکتربیز می تواند سموم انباشته در بدن ناشی از مصرف داروها، آنتی بيوتيک ها، مسکن ها و داروهاي ضدالتهاب را از بين ببرد. به همين خاطربراي حفظ تعادل بدن نقش مهمی در سم زدايی دارد. در دنياي مدرن امروز،افراد در معرض فشارهاي بسيار ناشی از تنش هاي روزانه، بيخوابی،سرگيجه، خستگی مفرط و از دست دادن اشتها قرار دارند. ژرمانيوم ارگانيک به سيستم جريان خون کمک می کند تا بيش از 1.5 برابر اکسيژن بيشتري جذب کند. بعلاوه، متابوليسم بدن را افزايش داده و روند پيري را کُند می کند. براساس تحقيقات پزشکان ژاپنی، غلظت ژرمانيوم ارگانيک در گانودرماحدود 800 تا 2000 pm استکه 4 تا 6 برابر بيشتر از جينسينگ است.

کُند شدن روند پيري:

همچنين، قارچ گانودرما حاوي پلی ساکاريدهاست که به تقويت سيستم ايمنی کمک می کند. در نتيجه، تاثيرات ماندگار گانودرما سلامت انسان را تقويت کرده، سرزندگی و نشاط داده و سيستم ايمنی را بهبود می بخشد. به اين ترتيب، صراحتا می بينيد که گانودرما باعث کُندي روند پيري می شود.

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران تیم کاری بیزکالا تماس گرفته و اطلاعات بیشتر را کسب کنید.

7 نظر در “چگونه قارچ گانودرما سلامت انسان را بهبود می بخشد؟

  1. رجب علی گفت:

    واقعا این همه خواص داشت

  2. سروش گفت:

    خیلی عالی

  3. محمود گفت:

    مطالب عالی بود

  4. دیلمی گفت:

    واقعا؟

    1. محمد ترکی گفت:

      سلام همراه بیزکالا بله

  5. هوشنگ ندیم گفت:

    بسیار موثره من استفاده کردم

  6. عشق گفت:

    مطالب عالی بدون کپی بود واقعا خوب بود آفرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *