سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

47624372021

تماس با ما

بیزکالا سعی کرده تا خدمات به روز را برای شما عزیزان فراهم کند. در قسمت تماس با ما شما می توانید با تلفن گویای 02147624372 تماس بگیرید ومنتظر بمانید تا به اولین اپراتور وصل شوید ومسوالت وابهامات خود را برطرف نمایید. همچنین چت پشتیبان آنلاین و واتساپ هم پاسخگوی شما هستند

 

1_ چرا باید در وبسایت بیزکالا عضوشویم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت بیزکالا موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی بیزکالا به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم داردوشما به راحتی در پنل کاربری خود می توانید لحظه به لحظه گزارش گیری نمایید.

2_ روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت بیزکالا ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید.

به انتخاب خود روش ارسال کالا را انتخاب کنید

حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید.

پس از پایان کار تا رسیدن مرسوله دست شما به صورت پیامکی گزارش های موقعیت محصول برایتان ارسال خواهد شد.

3_ برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی بیزکالا، 24 ساعت شبانه روزپاسخگوی شما می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلن های ثبت شده اقدام به تماس وپیامک نمایید. همچنین می توانید از طریق آیکون واتساپ در صفحات وب سایت به صورت مستقیم با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

4_ در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان بیزکالادر اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند

5_ آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. (52623246_031) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد.

7_ آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که باشما تماس بگیرم ؟

خیر پس از ثبت سفارش پیامکی مبنی بر ثبت سفارش و تایید آن برای شما ارسال می شود.

8_آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟

بله؛ اما هدف بیزکالا این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

9_آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

بله در قسمت صورت حساب گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب نمایید.در این صورت کارشناسان جهت نهایی سازی سفارش شما قبل از ارسال با شما برای تایید نهایی تماس خواهند گرفت

10_ آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش این اتفاق رقم خواهد خورد. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

11_آیا بیزکالانمایندگی شرکت بیز است یا یک فروشگاه اینترنتی معمولی می باشید؟

بله ما نمایندگی انحصاری شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (BIZ) می باشیم.

12_چگونه مطمعن شویم از سایت بیزکالا وخرید نماییم؟

سایت بیزکالا سعی کرده است به هر نحوی اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

اما جهت اطمینان خاطر این سایت رسمی بیز دارای اینماد که نشان اعتماد الکترونیکی است می باشد.

دارای طرح ساماندهی فضای مجازی نیز می باشد.

از طرفی دارای پروانه کسب و شماره صنفی می باشد و عضو اتحادیه کسب و کار های فضای مجازی می باشد.

شما با رفتن در پایین صفحه اول سایت بیزکالا و کلیک بر روی لوگوهای موجود می توانیداستعلام های موجوددر مورد این وب سایت فروشگاهی را دریافت کنید

13_چگونه می توان با شما همکاری کرد؟

در قسمت فرم استخدام با پر کردن آن می توانید منتظر بمانید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

14_آیا همکاری با شما نیاز به هزینه و سرمایه دارد؟

خیر پس از پر کردن فرم و تایید صلاحیت از سمت کارشناسان بیزکالا، شما می توانید آموزش های رایگان بیزکالا را دریافت نمایید و به صورت دور کاری یا پاره وقت و یا تمام وقت شروع به همکاری نمایید.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول