سبک زندگی

تغییر به وضعیت برتر گام هشتم تصویرسازی

تغییر به وضعیت برتر گام هشتم تصویرسازی

چقدر خوبه ک انسانیم. و چقدر عالی تر که  قدرت بهمون داده شده است. که زندگیمون رو کنترل کنیم. و به جایی که دوست داریم برسیم. دز این قسمت تغییر به وضعیت برتر گام هشتم تصویرسازی را برای شما بازگو می کنیم. بیزکالا قصد دارد تا بهترین مطالب را برای شما گرد آورد.

یکی از مباحث مهم در این زمینه بحث تصویر سازی و تجسم ذهنی است.

تصویر سازی ذهنی چیست؟

تصویرسازی ذهنی یعنی از قدرت تخیل و تصورات خود استفاده کنید تا به اهدافتان دست بیابید. اکنون که در حال مطالعه ی این مقاله هستید، ممکن است به دنبال جذب پول باشید و یا دلتان بخواهد یک رابطه ی رویایی را به دست آورید و به دنبال جذب عشق باشید.

ممکن است در آرزوی بدست آوردن شغل خاصی باشید و یا هزاران آرزوی دیگر در سر داشته باشید.

برایتان یک خبر خوب دارم. اگر بتوانید به درستی از تصویر سازی ذهنی استفاده کنید یعنی بتوانید هر آنچه را که واقعا طالب آن هستید با احساس خوب در ذهنتان مجسم کنید و این کار را ادامه دهید، چیزی نمیگذرد که رویا و خواسته ی شما به یکی از حقایق شیرین زندگیتان تبدیل خواهد شد.

تغییر به وضعیت برتر گام هشتم تصویرسازی

بهترین سایت اموزشی مطالب ذهنی

اما چه چیزی مانع آن می شود تا از این قدرت ذهن استفاده کنید؟ گاهی طرحواره ها مانع پیشرفت ما می شود. شاید اعتماد به نفس پایین ما. گاهی عزت نفس تضعیف شده و گاهی نیز جزئیاتی که باید از تصویر سازی ذهنـــی بدانیم اما نمیدانیم. پس در پاسخ به این سوال که تصویر سازی ذهنی چیست دانستیم که این اصطلاح به معنی تجسم خلاق اهداف و آرزوهای ما است.

داشتن تصویر سازی چه کمکی به ما می کند؟

تصویر سازی خلاق یعنی شما به ذهنتان یک هدف بسیار پرقدرت بدهید تا بتواند برای زندگی خود برنامه ریزی کند. اما رویا پردازی یعنی ساعت ها زمان خود را در رویا سپری کنید و در رویاهای خود به آنچه می خواهید رسیده باشید. اصلی ترین نقطه ضعف رویا پردازی این است که ذهن فکر می کند مطلوب محقق شده است.

و اقدام و عمل را از دست می دهد. در نتیجه هیچ اقدامی برای رسیدن به هدف صورت نمی گیرد.

ما در تغییر به وضعیت برتر گام هشتم تصویرسازی ، قصد داشتیم  تا شمارا با این مورد آشنا کنیم و در مطالب آتی به طور شفاف تر در مورد آن صحبت می کنیم.

4 نظر در “تغییر به وضعیت برتر گام هشتم تصویرسازی

  1. ایوب راد گفت:

    نایس

  2. رحیم گفت:

    من ک بهش اعتقاد ندارم

  3. فرشته گفت:

    بسیار عالی

  4. محمد گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *