سبک زندگی

تغییر به وضعیت برتر گام دوازدهم لذت از مسیر

تغییر به وضعیت برتر گام دوازدهم لذت از مسیر

در هرکاری افراد باید از مسیر آن لذت کامل را ببرند. تغییر به وضعیت برتر گام دوازدهم لذت از مسیر را به گونه ای تعریف می کند که هر شخص بسته به توانایی های خود اقدامات لازم برای رسیدن به حد نصاب موفقیت را معین کند. بیزکالا گام به گام برای شما تمامی این مراحل را شرح خواهد داد.

به چه کسی برچسب ادم موفق را می توان چسباند؟

به نظر شما موفق بودن چه نشونه هایی داره؟ کدوم شخص رو میشه سربلند خطاب کرد؟ نه استعداد، نه دانش، نه هوش، نه دانشگاه و نه شرایط زندگی و نه امکانات، هیچکدوم نمیتونن عامل بالقوه موفقیت باشن تنها چیزی که میشه با سنجش دقیقش افراد موفق رو شناسایی کرد، بودن اون فرد در مسیریه که ازش لذت میبره.
حتما از این جملات شنیدی، نوشیدین و خوراکی هایی که ضرر دارن خوشمزه هستن و اونایی که مفیدن خوشمزه نیستن و یا این جمله که میگن کارهایی که باعث موفقیت میشن سخت هستن و برعکسش انجام کارهای لذت بخش روزانه با موفقیت مطابقیت ندارن.

به نظرت چقد این جملات درستن؟ میدونی چرا اکثر افراد به این جملات اعتقاد دارن، دلیلش اینه که کارهایی که روتین زندگی های معمولی بوده رو از کوچییک انجام دادن و دیگه تبدیل شده به عادتهاشون و طبیعتا هر چیزی که  تبدیل به عادت بشه، انجامش راحت و انجام ندادنش سخت و آزاردهنده است. به طور مثال یه مسواک زدن ساده برای خیلی از افراد آزاردهنده است و سخت به نظر میرسه و خیلی از مواقع یادشون میره یا ازش فراری میشن، در صورتی که برای یکسری از افراد مسواک نزدن چندش آوره و نمیتونن بدون مسواک زدن از خونه بیرون برن.

تغییر به وضعیت برتر گام دوازدهم لذت از مسیر

مطالب مفید و سودمند برای زندگی

وقتی صحبت از موفقیت و لذت بردن از مسیر موفقیت میشه، فکر میکنیم که باید کارهای عجیب وغریب یا سخت انجام بدیم تا به موفقیت برسیم. یا از مسیر لذت ببریم، یا فکر میکنیم انقد اراده و تلاش لازمه که شاید ما آدم مسیر موفقیت نیستیم، در صورتی که اصلا اینطوری نیست. همین طورکه گفتیم لذت بردن از مسیر زمانی اتفاق میفته که ما فعالیت های اون مسیر رو برای خودمون تبدیل
به عادت کرده باشیم،

حال وقتی صحبت از لذت بردن از مسیر موفقیت میشه، یعنی باید بریم و کارهایی که منجر به موفقیت میشه رو در قالب عادت های کوچک روزانه ایجاد کنیم. طبیعتا اینطوری انجام کارهایی که منجر به موفقیت میشه برامون کم کم ساده و لذت بخش میشه و دیگه ما از مسیر موفقیت هم لذت میبریم و نه فقط از نتیجه.

 نتیجه گیری از تغییر به وضعیت برتر گام دوازدهم لذت از مسیر:

بنابراین دلیل اصلی اینکه آدم ها اعتقاد دارن که انجام کارهایی که ما رو به موفقیت میرسونه، سخت و آزاردهنده است، این نیست که واقعا اون کارها سخت باشن یا به اراده قوی و پشتکار خفن نیاز داشته باشن.

دلیل اصلی اینه که تغییر عادت های روزانه رو شروع نمیکنن و یا از خودشون مقاومت زیادی در برابر ایجاد تغییرات حتی کوچیک در عادتهاشون نشون میدن، که طبیعتا دلیل این مقاومت انجام کارها و عادت های کم اهمیت و یا خارج از مسیر رشد و پیشرفت در طی سالیان سال هست. برای تغییر عادت های روزانه لازمه ابتدا به لحاظ ذهنی باهاش کنار بیایم، یعنی از کارهایی که در مسیر موفقیت لازمه انجام بدیم ذهنی لذت ببریم و مزایای انجام اونا رو هر روز بررسی کنیم .

دراینجا به پایان مطالب تغییر به وضعیت برتر گام دوازدهم لذت از مسیر میپردازیمدرگام بعدی منتظر مطالب عالی باشید .

یک نظر در “تغییر به وضعیت برتر گام دوازدهم لذت از مسیر

  1. شایان اشراق گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *