ارسال کالا در شهر اصفهان :

ارسال کالا در شهر اصفهان پس از ثبت سفارش از طریق پست یا تیپاکس برای شما عزیزان ارسال می شودزمان تقریبی دریافت کالا 1 تا 3 روز می باشد. همچنین با تماس و هماهنگی بیزکالا میتوانید از طریق روش های دیگرمانند اسنپ باکس و… بسته های خود را دریافت نمایید.

ارسال کالا به شهرستان ها :

ارسال کالا به شهرستان ها از سه طریق انجام می شود:

پست سفارشی  ، تیپاکس ، سیستم پستی پرداخت درب منزل

 ارسال کالا با پست سفارشی بین ۲ تا 7 روزکاری به طول می انجامد. هزینه پست بر اساس وزن تعیین می گردد

کاربران محترم در صورتی می توانند خواستار ارسال کالا با تیپاکس باشند که شعبه تیپاکس در آن شهر یا شهرستان موجود باشد که در این صورت خوده سیستم گزینه ی ارسال کالا با تیپاکس را هنگام ثبت سفارش پیشنهاد می دهد در غیر اینصورت میتوانند از روش دیگر ارسال استفاده نمایند.

همانطور که می دانید ارسال کالا با پست سفارشی بین ۲ تا ۵ روزکاری به طول می انجامد. هزینه پست بر اساس وزن تعیین می گردد. در صورت تمایل برای ارسال کالا با پست سفارشی برای محاسبه دقیق هزینه سفارش خود می توانید از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید :

http://parcelprice.post.ir

و در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید ، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید :

http://itemtracking.post.ir

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست ، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است. برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند ، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد. کالاهای فروشگاه اینترنتی بیزکالا در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است ، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

نکات قابل ملاحظه در هنگام تحویل کالا :

1- به مشتریان عزیز اکیدا توصیه می شود هنگام تحویل سفارش قبل از امضا رسید تحویل کالا ، حتما کالای سفارش داده شده را با کالای ارسالی مطابقت داده و در صورت مغایرت ، کالا را تحویل نگرفته و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

2- در صورتیکه مشتری بدون رویت کالای سفارش داده شده ، کالا را از متصدی تحویل بگیرد و رسید تحویل کالا را امضا نماید بدیهیست به معنای تایید سفارش از سمت مشتری می باشد و در این صورت بیزکالا هیج گونه مسئولیتی در مورد عودت کالا ندارد.

3- مشتریان عزیز باید در هنگام تحویل سفارش کارت شناسایی معتبر و یا کارت ملی به همراه داشته باشند.

4- در صورتیکه مشتریان عزیز بخواهند سفارش را برای شخص دیگری ارسال کنند حتما باید از درگاه های ارتباطی اطلاع رسانی نمایند در غیر این صورت هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.
نکات ضروری :

امکان دارد تمامی مرسولاتی که به سراسر ایران از طریق پست ارسال می شوند ، در زمانی خارج از تایم مقرر شده توسط این شرکت به دست مشتری برسند لذا فروشگاه بیزکالا هیچ گونه مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد .
تمامی سفارشات بیزکالا در بسته بندی های مهر و موم شده تحویل پیک و پست می شوند . اکیداً از تحویل گرفتن بسته ای که باز شده است خودداری کنید و سریعا با پشتیبانی بیزکالاتماس بگیرید .

توجه: در کلیه روزهای تعطیل هیچ گونه ارسالی انجام نخواهد شد !

کلیه سفارش ها فقط در روز های شنبه تا پنجشنبه تحویل اداره پست داده می شوند.